Examine This Report on סמארטפון כשר עם דפדפן

Wiki Article

קישורי השפה נמצאים בראש הדף מול כותרת הערך. לעבור למעלה.

במדור חדשות מהעולם אתר פואנטה מסקר בהרחבה כתבות על נושאים צרכניים בינלאומיים: קניות, מוצרים, חברות בינלאומיות, תביעות צרכניות והישגים צרכניים.

אמנם, מכשירי הביניים לא מביאים איתם בדרך כלל את אותה איכות של מסך ואת שלל הפיצ'רים שמציעים מכשירי הדגל, אבל מן הצד השני, לא כל הצרכנים רגישים לכל הניואנסים, לא כולם מייחסים חשיבות לעוד שיפור ברזולוציה ולא לכולם דחוף מעבד מהיר וחזק יותר.

מצעים לילדים ולילדות: טיפים לקנייה, מחירים ומבצעים שווים

תוכן שכולל לשון הרע ורכילות, תוכן פוגעני/חשוד/מעליב, הטרדה או התחזות.

למעשה, היצרנית שאחראית לשינוי בהרגלי הצריכה יותר מכל היא שיאומי – שמציעה מגוון סמארטפונים במגוון מחירים, כאשר הקו המנחה שלה הוא איכות טובה במחיר נמוך.

עדיין לא חלק מקהילת החופש ללמד?? לקבלת עדכונים, טיפים ותכנים אקסלוסיביים (ולא רק דיגיטליים) יש להירשם כאן.

שיאומי לא משווקת מכשירי דגל יקרים מאוד, אבל היא מציעה מגוון מספיק רחב של מכשירים – כך שגם מי שמחפש תכונות מתקדמות מוצא אותן.

תקשורת סלולרית

סמארטפונים העשויים פלסטיק נחשבים לזולים ולא מאוד איכותיים, כך שאם השיקול המרכזי שלכם אינו מחיר, מומלץ לדלג עליהם. זכוכית ומתכת הם כבר חומרים הרבה יותר עמידים ויוקרתיים, אבל אם תמצאו מכשיר שמשלב את שניהם - מה טוב.

הנימוק של החברה הוא נימוק אקולוגי-סביבתי, אבל בפועל מה שהיא עושה זה לאלץ את הצרכנים לקנות ????? ????? ???? ??????? מטען בנפרד – מה שכמובן מייקר את ההוצאה הגבוהה גם ככה.

השוואת מחירי סופר – איזה סופר הכי זול ואיפה תצאו פראיירים? המדד החודשי

התקנת סינון עזרה בווטספ

חייבים לקנות פלאפון כשר או שאפשר פלאפון עם ווטסאפ? - אורלנוער

Report this wiki page